Hulp bij geldzaken

Financieel spreekuur

Door de stijging van de (energie)prijzen hebben steeds meer ouderen moeite om financieel rond te komen. Ook voor hen is er het financiƫle spreekuur. De vrijwilligers en professionals van Maatschappelijke Dienstverlening Flevoland (MDF) helpen u graag verder.
Wilt u kwijtschelding aanvragen? Heb u een brief gekregen van een instantie, maar begrijp u de inhoud niet? Vind u het moeilijk om informatie te vinden op internet? Of heb u hulp nodig bij het invullen van een formulier? Misschien wilt u weten of u recht heeft op een toeslag? Of heeft u vragen over het invullen van je belastingformulier?
Met deze of andere vragen kunt u binnenlopen op het financieel spreekuur. De vrijwilligers en professionals helpen u graag. U hoeft geen afspraak te maken. De dienstverlening is gratis.

Buurtcentrum de Brink

FlevoMeer Bibliotheek
De Promesse 4
donderdag van 13.00 tot 15.00 uur

Het financieel spreekuur Lelystad is een samenwerking van Maatschappelijke Dienstverlening Flevoland, FlevoMeer Bibliotheek, Welzijn Lelystad, Stichting Interkerkelijk Diaconaal Overleg (IDO) en Humanitas.

Klik hier voor meer informatie over geldzaken en schulden